星期三, 二月 15, 2006

冷与热

有没有一杯咖啡可以同时又的?
为什么你就可以又
你的用意我怎么也看不出来
我认识你越久我发觉我越不认识你
你的心里到底在想什么

真的可以和并存?
时就让我全身充满力气
好像世界充满了希望
时却让我活像泄气气球
末日已悄悄找上门来

你知不知道我好难受
我很想摆脱
无奈何不知何时已恋上你的

千沧百孔的心不断受了冻伤又被暖和
不放弃的一直跌跌撞撞的寻找着出路
一条可以走进你心海里的出路。。。

电台正播放着The Corrs 的'What can I do',还蛮配我心情的
I haven't slept at all in days
It's been so long since we've talked
And I have been here many times
I just don't know what I'm doing wrong

What can I do to make you love me
What can I do to make you care
What can I say to make you feel this
What can I do to get you there
There's only so much I can take
And I just got to let it go
And who knows I might feel better
If I don't try and I don't hope

What can I do to make you love me
What can I do to make you care
What can I say to make you feel this
What can I do to get you there

No more waiting, No more aching
No more fighting, No more trying
Maybe there's nothing more to say
And in a funny way I'm calm
Because the power is not mine
I'm just gonna let it fly

1 条评论:

風漸涼 说...

好友,还是那一句,别执著,自然的,心里就会舒服些了。

Related Posts with Thumbnails